3 971 960 deklarationer är uppdaterade - Lönekolla vem du vill
Är detta ditt företag?
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Genom att utnyttja möjligheten att lägga in företagsinformation här kan du nå nya kunder.
Ansvariga personer
2024-05-16
Uppgifter enligt Bolagsverket.
Befattningshavare | 1 st
Namn | Roll | Lön |
---|---|---|
Lön Kolla lön direkt |
VD | Kolla lön direkt |
Styrelse | 4 st
Namn | Roll | Lön |
---|---|---|
Lön Kolla lön direkt |
Ordförande | Kolla lön direkt |
Lön Kolla lön direkt |
Styrelseledamot | Kolla lön direkt |
Lön Kolla lön direkt |
Styrelseledamot | Kolla lön direkt |
Lön Kolla lön direkt |
Styrelsesuppleant | Kolla lön direkt |
Revisor
Uppgifter om Revisor saknas
Verklig huvudman
Namn | Kontrollerar Kontroll motsvarar det som hos Bolagsverket heter omfattning av kontroll | Lön |
---|---|---|
Lön Kolla lön direkt |
100% | Kolla lön direkt |
Styrelsens könsfördelning
Sveriges styrelsers könsfördelning
Ekonomi
2024-05-16
Resultat- och balansräkning
Antal anställda
Resultat- och balansräkning (KSEK)
Resultaträkning 2023
Balansräkning 2023
Nyckeltal 2023
Företagsuppgifter
2024-05-16
Juridisk Person
Registrering
Skatteuppgifter
Svensk näringsgrensindelning SNI
70220 - Konsultverksamhet avseende företags organisation
87100 - Boende med sjuksköterskevård
43320 - Byggnadssnickeriarbeten
31011 - Tillverkning av kontors- och butiksmöbler
86211 - Primärvårdsmottagningar med läkare m.m.
Verksamhetsbeskrivning
Bolaget ska bedriva rådgivning, konferenser och interim tjänster (chef eller projektledning) för områdena försäljning, support och serviceverksamhet mot tjänsteintensiva bolag, samt därmed förenlig verksamhet samt äga och förvalta aktier och andra värdepapper samt därmed förenlig verksamhet. Bolaget har ytterligare två affärsområden. Snickeriverksamhet så som tillverkning av möbler och liknande mindre produkter till hem och kontorsmiljöer. Uppsättning och installering av inredning så som kontorsinredning, köksinredning eller liknande. Uthyrning av sjuksköterska och undersköterska till olika vårdverksamheter inom privata och offentliga aktörer.
Firmateckning
Firman tecknas av styrelsen Dessutom har verkställande direktören rätt att teckna firman beträffande löpande förvaltningsåtgärder
Arbetsställen och koncernstruktur
På Bolagsfakta.se presenteras dessa uppgifter gratis utan inloggning.
Gå till Bolagsfakta.seKarta & vägbeskrivning till Kolmilegränd 18
Registrerat på adressen
2024-05-16
187 43 Täby
Mer om Ryber Management AB
2024-05-16
Totalt har Ryber Management AB betalat in 1 787 KSEK i skatt de senaste fem åren vilket ger plats 256 av 7 033 aktiebolag i kommunen och plats 36 648 av Sveriges 748 134 aktiebolag.
Ryber Management AB har en tillväxt på - 13,7 % jämfört med föregående år. Vinstmarginalen för Ryber Management AB ligger på 40,1 % och placerar bolaget på plats 96 402 i Sverige av 748 134 aktiebolag och i kommunen på plats 1 098 av 7 033 aktiebolag. Det är 12,5 % av aktiebolagen i Täby kommun som har högre vinst per anställd än Ryber Management AB, motsvarande siffra för Sverige är 11,5 %.
7,8 % av företagen i Sverige har samma huvudbranschkod 70220 som Ryber Management AB och motsvarande procentsats för kommunen är 17,1 %. Ryber Management AB ligger på plats 5270 i sin huvudbransch Konsultverksamhet avseende företags organisation sett till omsättning per anställd (1 998 KSEK) och plats 4 073 sett till resultat före finansiella poster och skatt bland aktiebolagen i Sverige.
Läs mer om intressant företagsstatistik i Täby kommun.
Informationen kommer från myndigheter, privata aktörer och egna insamlingar från Ratsit. Läs mer om datan här.