3 971 960 deklarationer är uppdaterade - Lönekolla vem du vill

3 971 960 deklarationer är uppdaterade - Lönekolla vem du vill

Är detta ditt företag?

Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Genom att utnyttja möjligheten att lägga in företagsinformation här kan du nå nya kunder.

Skaffa företagspresentation till ditt företag

Ansvariga personer

Senast uppdaterad
2024-05-04

Uppgifter enligt Bolagsverket.

Befattningshavare | 1 st

Styrelse | 2 st

Namn Roll Lön
Ralph Peter Kopelman (66) Roll Styrelseledamot
Lön Kolla lön direkt
Styrelseledamot Kolla lön direkt
Anna Elisabet Kopelman (60) Roll Styrelsesuppleant
Lön Kolla lön direkt
Styrelsesuppleant Kolla lön direkt

Revisor

Uppgifter om Revisor saknas

Verklig huvudman

Namn Kontrollerar Kontroll motsvarar det som hos Bolagsverket heter omfattning av kontroll Lön
Ralph Peter Kopelman (66) Kontrollerar Kontroll motsvarar det som hos Bolagsverket heter omfattning av kontroll 100%
Lön Kolla lön direkt
100% Kolla lön direkt

Styrelsens könsfördelning

Sveriges styrelsers könsfördelning

Ekonomi

Senast uppdaterad
2024-05-04

Resultat- och balansräkning

Antal anställda

Resultat- och balansräkning (KSEK)

Resultaträkning 2023

Omsättning
103
Rörelseresultat
55
Resultat efter finansnetto
- 71
Årets resultat
- 71

Balansräkning 2023

Periodens längd
12
Omsättningstillgångar
918
Anläggningstillgångar
2 160
Aktiekapital
50
Eget kapital
2 279
Obeskattade reserver
0
Långfristiga skulder
0
Kortfristiga skulder
800
Balansomslutning
3 078

Nyckeltal 2023

Kassalikviditet (%)
114,8
Soliditet (%)
74,0
Vinstmarginal (%)
59,2
Omsättningsförändring (%)
9,6
Omsättning per anställd
103
Genomsnittlig lön
0
Antal anställda
1 st

Företagsuppgifter

Senast uppdaterad
2024-05-04

Juridisk Person

Organisationsnummer:
556808-7646
Firmanamn:
Kopelman Consulting AB
Bolagsform:
Aktiebolag
Säte:
Stockholm, Stockholms län
Status:
Aktiv

Registrering

Bolaget bildat:
2010-05-04
Bolaget registrerat:
2010-05-18
Registreringsdatum:
2010-05-18
Bolagsordning:
2013-12-20

Skatteuppgifter

Arbetsgivare:
Registrerad som arbetsgivare
F-skatt:
Registrerad för F-skatt
Moms:
Aktiv i momsregistret

Svensk näringsgrensindelning SNI

70220 - Konsultverksamhet avseende företags organisation

Verksamhetsbeskrivning

Bolaget ska bedriva styrelsearbete samt konsultverksamhet inom företagsledning, organisation och förvaltning. Bolaget ska bedriva handel och förvaltning av värdepapper samt direktinvesteringar i noterade och onoterade bolag. Bolaget kan även bedriva köp och försäljning av fast egendom samt därmed förenlig verksamhet.

Firmateckning

Firman tecknas av styrelsen

Arbetsställen och koncernstruktur

Bolagsfakta.se presenteras dessa uppgifter gratis utan inloggning.

Gå till Bolagsfakta.se

Karta & vägbeskrivning till Björkrisvägen 13

Latitud: 59.32213   |   Longitud: 17.94872

Registrerat på adressen

Senast uppdaterad
2024-05-04

Björkrisvägen 13
167 66 Bromma

Mer om Kopelman Consulting AB

Senast uppdaterad
2024-05-04

Totalt har Kopelman Consulting AB betalat in 0 KSEK i skatt de senaste fem åren vilket ger plats 111 977 av 161 858 aktiebolag i kommunen och plats 658 894 av Sveriges 747 398 aktiebolag.

Kopelman Consulting AB har en tillväxt på 9,6 % jämfört med föregående år. Vinstmarginalen för Kopelman Consulting AB ligger på 59,2 % och placerar bolaget på plats 59 236 i Sverige av 747 398 aktiebolag och i kommunen på plats 13 456 av 161 858 aktiebolag. Det är 74,6 % av aktiebolagen i Stockholms kommun som har högre vinst per anställd än Kopelman Consulting AB, motsvarande siffra för Sverige är 78,7 %.

7,8 % av företagen i Sverige har samma huvudbranschkod 70220 som Kopelman Consulting AB och motsvarande procentsats för kommunen är 10,6 %. Kopelman Consulting AB ligger på plats 31920 i sin huvudbransch Konsultverksamhet avseende företags organisation sett till omsättning per anställd (103 KSEK) och plats 45 490 sett till resultat före finansiella poster och skatt bland aktiebolagen i Sverige.

Läs mer om intressant företagsstatistik i Stockholms kommun.

Informationen kommer från myndigheter, privata aktörer och egna insamlingar från Ratsit. Läs mer om datan här.